reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marta Spustová

Marta Spustová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka aj neštudentka. V mojom blogu sa dozviete niečo o knihách, živote v Kanade, v ktorej som žila 3 roky sama, ako čerstvá absolventka strednej školy, o športe a o všetkom čo mám rada aj nerada. Let´s live! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Vianočné zvyky pred 100 rokmi

Marta Spustová

Vianočné zvyky pred 100 rokmi

Vianočné tradície teraz a pred nejakým časom boli veľmi rôzne. V dnešnej dobe sa mi zdá, že mladí ľudia už nedodržiavajú zvyky starých mám. Nie je to škoda? Na Slovensku máme predsa tie najkrajšie zvyky na svete! Mnohé z nich som ani ja už nepoznala... ako z rozprávky...

  • 11. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 762x
  • 0
Za spomienkami rodičov

Marta Spustová

Za spomienkami rodičov

Spomienky rodičov, starých rodičov... každý z príbehov je špeciálny. Z každého životného príbehu by sa dala kniha napísať. Tak to spravila autorka Gabriela Spustová Izakovičová a knihu nazvala Prsteň mojej starej mamy. Ako vznikla? A čo ju k tomu priviedlo?

  • 8. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 513x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu